|
Sergio M. Gil
Expert en comunicació, té una àmplia experiència a
treure l'essència dels projectes, diferenciar-los i fer los
atractius per mantenir i ampliar contactes.
És llicenciat en Farmàcia per la Universitat de Barcelona, diplomat
en Alta Direcció d'Empreses per ESADE, Diplomat en Direcció de
Màrqueting per ESADE i BPSE per IMD (Laussane, Suïssa).
Autor de dos llibres; El Mètode Ránquing sobre les vendes des de
l'òptica del directiu, i Across the Pond: How to set up your
business in Europe, guia per a la implantació d'empreses a Europa.
La seva carrera professional s'ha desenvolupat en el terreny de
l'empresa multinacional, on ha ocupat diversos càrrecs a nivell
directiu i de direcció general.
Actualment treballa amb empeses sueques, alemanyes, austríaques,
holandeses i espanyoles, apart de col.laborar en fòrums de
desenvolupament per emprenedors i empresaris.
|
|
|
|
|
Dirigit a
empresaris/ies, comercials, caps, directors/es, professionals,
emprenedors/es ...
T'has trobat mai en una situació en la qual acabes
de conèixer algú que pot ser important per al teu projecte i només
tens una oportunitat de despertar el seu interès?
Si vols treure l'essència del què fas i comunicar-ho vine al taller
de formació.
Formació de 4 hores que combina la teoria i molta pràctica. Grups
reduïts per treure'n el màxim profit.
Durant el curs aprendràs a tenir un missatge coherent
per utilitzar en networkings, al principi de presentacions tècniques,
amb gent que acabes de conèixer, amb possibles clients o inversors
potencials ... per no perdre mai una oportunitat de fer conèixer el
teu negoci o el teu projecte.
Dates. Tens dues oportunitats per fer el taller:
El 8
d'abril o el 14 de maig. Horari de 9:30 a 13:30h.
Formació gratuïta. Inscripcions
aquí.
Grup reduïts (màxim 10
persones), es valorarà l'interès i el compromís en participar-hi.
|
|
|
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada